Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Rajdziecka
zawartość Twojego koszyka
0 szt.  o wartości: 0,00 zł
Koszyk
  Katalog » GRY » Gry Różne » Rebel Gra Wyspa Skarbów Złoto Johna Silvera 13287
Moje konto    
Kategorie
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Producenci
Waluty
Język
Polski Angielski Niemiecki Rosyjski
Informacje
Kontakt
Tel
606899352
Godziny działania sklepu
9-17
Poleć nasz sklep
Podoba Ci się nasza oferta ? Poinformuj swoich znajomych o naszym sklepie jednym kliknięciem i skorzystaj z naszej promocji
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest
 11 Gości
 online.
Informacje o produkcie
Rebel Gra Wyspa Skarbów Złoto Johna Silvera 13287
Cena produktu: 137,00 zł
Zamawiana ilość:  
Rebel Gra Wyspa Skarbów Złoto Johna Silvera 13287
Numer katalogowy 13287
Producent Rebel
Stan magazynowy
Średnia ocena
Brak recenzji
Opis
Linki
Recenzje

Gra Wyspa Skarbów Złoto Johna Silvera
Wyspa skarbów to gra, podczas której bierzecie udział w ekscytującym poszukiwaniu ukrytego skarbu. Jeden z graczy wciela się w kapitana Długiego Johna Silvera. Tylko on wie, gdzie został ukryty skarb. Na jego nieszczęście, załoga postanowiła go uwięzić i przywłaszczyć sobie majątek! Aby tego dokonać, zdradzieccy piraci, czyli pozostali gracze, przesłuchują Długiego Johna i przekopują wyspę. Ten musi ich zwodzić i w odpowiednim momencie zbiec z więzienia, by zabezpieczyć swój skarb, zanim położy na nim łapy zbuntowana załoga!

Na czym to polega?

  • Na samym początku należy wybrać gracza, który wcieli się w Długiego Johna Silvera. Jego cel będzie taki sam jak pozostałych graczy-piratów (zdobycie skarbu), jednak sposobem gry będzie różnił się od reszty. Podczas gdy piraci będą eksplorowali mapę, on sam będzie musiał udzielać im wskazówek oczywiście w taki sposób, aby nie poszło im zbyt łatwo.
  • Rozgrywka jest podzielona na serię tur i kończy się, gdy któryś z graczy (John lub jeden z piratów) znajdzie skarb.
  • Kolejne tury wyznaczane są przez kalendarz to on wskazuje, który z piratów będzie wykonywał swoją turę (jeden konkretnego dnia). Kalendarz zawiera również losowy układ wydarzeń wpływających na rozgrywkę i określających typy wskazówek udzielanych przez Johna Silvera.
  • Udzielając wskazówek John Silver może zarówno mówić prawdę, jak i blefować (o ile uzyskał już prawo do blefu). Udzielając wskazówki, oznacza ją odpowiednim żetonem; żeton prawdy oznacza, że wskazówka jest prawdziwa, natomiast żeton blefu Cóż, po jego użyciu nigdy nic nie wiadomo. Typy wskazówek udzielanych przez Johna są różne i odnoszą się do tego, czy na danym obszarze mapy znajdziemy skarb, czy też nie.
  • Piraci w ramach swoich akcji mogą przemieszczać się po planszy oraz przeszukiwać jej obszary. W przypadku przeszukiwania John Silver nie może skłamać jeśli na obszarze zaznaczonym przez pirata jest skarb, wygrywa on grę.
  • W momencie, w którym John Silver ucieknie z więzienia (w kalendarzu pojawi się odpowiednie wydarzenie), zmienia się tryb gry. Nie pojawiają się już nowe wskazówki, a sam John może rozgrywać akcje związane z poruszaniem się. Jeśli jego pionek stanie w miejscu skarbu zanim dotrą tam piraci wygrywa.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • To wyjątkowe połączenie gry przygodowej z elementami blefu. Każdy z graczy, niezależnie od otrzymanej roli, będzie musiał działać w taki sposób, by nie zdradzić pozostałym zbyt wiele ze swoich planów.
  • Dzięki dwóm rodzajom dostępnych ról gracze mogą sprawdzić się w różnych sytuacjach i sposobach prowadzenia gry. John Silver pozornie ma mniejszą kontrolę nad sytuacją, musi więc sprytnie wykorzystywać swoje możliwości. Z kolei piraci, dzięki unikalnym zdolnościom, analizie sytuacji i podejmowanym na bieżąco decyzjom, czynią każdą rozgrywkę wyjątkową.
  • Choć w grze nie ma minutnika odliczającego czas, wszyscy dobrze wiedzą, że jego upływ działa na ich niekorzyść. Analizując dane musimy być szybsi od pozostałych uczestników, a gdy do gry wkracza sam John Silver, tempo staje się jeszcze bardziej odczuwalne.

  • Wiek: od 10 lat
Nikt jeszcze nie napisał recenzji o tym produkcie.
Napisz recenzję
Data dodania produktu: 20 styczeń 2020.
Poprzednia strona Produkt 1430 z 1649
w kategorii Gry Różne
Następna strona
Pozostałe produkty z kategorii Gry Różne
 
Galakta Gra Fallout ZX02
Galakta Gra Fallout ZX02 204,00 zł
Fallout Wielka Wojna 2077 roku zakończyła się tak dawno temu, że w twojej pamięci nie pozostał po niej żaden ślad, jednak rozciągające się przed tobą, wyjałowione ziemie mają wiele do opowiedzenia na jej temat. Piękne domy ... 
 
Tomy Gra Beczka Pirata ZT-7028
Tomy Gra Beczka Pirata ZT-7028 46,00 zł
Gra Beczka Pirata Ahoj, piraci! Szykujcie się na prawdziwą beczkę śmiechu oto tradycyjna gra akcji, przy której nikt nie usiedzi spokojnie, zastanawiając się, kiedy wyskoczy pirat! Wkręćcie pirata do beczki i kolejno wsuwajcie miecze. Czyj ... 
  Dromader Sekrety Elektroniki 80 eksperymentów ... 62,00 zł
Wiek: od 6 lat 
 
Dromader Wacaby magnetyczne mini ZD-5767
Dromader Wacaby magnetyczne mini ZD-5767 7,00 zł
Warcaby magnetyczne mini. Nadają się zarówno w podróży jak i w domu.Wiek: od 5 lat Wymiary: op. 7,5x13,5x2 cm 
 
Dromader Gra Wielki Biznes ZD-6061
Dromader Gra Wielki Biznes ZD-6061 26,00 zł
Wielki Biznes - rodzinna, planszowa gra finansowa. Kupuj i licz, a zostaniesz milionerem.Wiek: od 9 lat 
Koszyk
... jest pusty
Logowanie
Reklama
Producent
Powiadomienia
Bestsellery
Ostatnio oglądane
Recenzje
Biuletyn
Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w sklepie ? Podaj nam swój e-mail aby otrzymywać sklepowy biuletyn.
E-mail:
Twoje imię:
Powiadom znajomego
Powiedz o tym produkcie swoim znajomym
Nowości
8703679 wywołań od 01 sierpień 2013